26.10.09 г.

Тест "Ставам ли за брутално яка дет метъл банда?"

Здравейте, скъпи приятели!
От доста време насам в редакцията на вашето любимо списание все повече затъваме в купчини писма, в които ни пишете колко много бихте искали да научите дали сте достатъчно истински за брутално яка дет метъл банда. Решихме, че е крайно време да се отзовем на вашата молба и написахме за вас този кратък тест. Надяваме се да ви е от полза!
Некропедофилски поздрави от сп. „Пчеличка”!


Страшно важно е да разбереш защо и колко искаш да си част от брутално яка дет метъл банда, както и дали въобще си достатъчно истински за това или си просто поредния скапан мухльо. Ето нашите насочващи въпроси:
1. Защо искам да съм част от брутално яка дет метъл банда?
а) Защото един странен приятел ми подари тениска на Cannibal Corpse.
b) Защото един странен приятел ми подари тениска на Cannibal Corpse, на която умрял мъж ближе вагината на умряла жена.
c) Защото един странен приятел ми подари тениска на Cannibal Corpse, на която умрял мъж ближе вагината на умряла жена и мисля, че това е брутално яко!
2. Доколко съм запознат с дет метъла?
a) Имам няколко mp3-ки на Sepultura на GSM-a. Ама старата Sepultura, истинската, а не с тая маймуна Derrick. Sepultura СА дет метъл, тъпако!
b) Имам 250GB отбран дет метъл на компа и всеки месец си купувам сп. „Пчеличка”.
c) Имам богата колекция от оригинални CD-та от ’85 г. насам, обиколил съм повечето дет метъл фестове из Европа през последните петнайсетина години и не, не съм на 13, скапан гей такъв!
3. Изброй три неща, които харесваш в дет метъла!
a) Швеция, In Flames и ABBA… Опа…
b) Швеция, адските гутурални ревове и Роси Кирилова.
c) Швеция, разложеният звук на китарите и представената в текстове житейска философия на Chris Barnes.
4. Какво си готов да се закълнеш, че си способен да направиш без да ти мигне окото и защо?
a) Да обиждам кучето си до смърт, за да му покажа аз на него!
b) Да нарисувам в тетрадката си как опъвам на задна прашка заколената от мен самия даскалица по математика (задължително под формата на комикс), за да си помислят съучениците ми колко болен мозък съм!
c) Да изнасиля умрялата си преди пет години баба сред купчини лайна, ‘щото ме кефи!
5. Какво ще обясниш, когато мама и татко научат за всичко това?
a) Олеле, не се бях замислил за това! Мама и тати вече никога няма да ми купят „Пчеличка”…
b) В момента измислям как да убедя наш’те, че не, синът им не е умопобъркан перверзник.
c) Всичко вече е уредено – баща ми зарових в задния двор, а майка ми е във фризера на пликчета.

Ако някъде си отговорил с a), значи не ставаш за брутално яка дет метъл банда и си шибан гей.
Ако някъде си отговорил с b), значи пак не ставаш за брутално яка дет метъл банда и си още по-шибан гей.
Ако си отговарял само с c), значи може и да успееш да се включиш в някоя банда и не си чак толкова шибан гей, но това ще е НАЙ-СКАПАНАТА ДЕТ МЕТЪЛ БАНДА НА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА,
мухльо!

Е, това е засега от нас, скъпи приятели! Надяваме се и този път да сме ви били полезни!
До нови срещи със списание „Пчеличка”!

Няма коментари:

Публикуване на коментар